dilluns, 25 d’octubre del 2010

Estellés

Aquests poemes són haikús. Formen part d'Antibes, publicat a 1976. alguns els cantà M. de M Bonet.EStan didicatas a les illes

tota la mar a mamelletes tota
jo no podia resistir
aquella mar de mamelletes ràpides. (Antibes)

ara torne li diu

però l'amor no torna i ho sabíem

ah crepuscles discrets de canes.

m'he enamorat d'una illa

però ella no em fa cas
em moriré de mala seguida.
com qui dibuixa sense alçar el llapis del paper

m'agradaria dibuixar el teu nu

des del cap fins els peus sense besar-te.

tant si vosté ho permet o com si no

aquest és el meu lloc

aquest és el meu lloc i el dels meus.
obres el pa

l'enrames d'oli cru amb un pessic de sal

després el torres una mica i basta.

he estimat molt una illa
ella volia ser lliure i no es volia casar
alegre i graciosa com una palmera.

Podeu escoltar aquests versos en tres accents distints si cliqueu ací, a poesia per cantar.